lunes, 15 de septiembre de 2008

Avui tu 32 demà jo 23



T’enrrecordes fa pocs dies, encara a l’agost, quan miravem aquells videos casolans plens d’imatges y records familiars?

Sempre hem estat juntes, sempre fent-me de la germana gran que no he tingut però que gràcies a tu no he pogut trobar mai a faltar.


Acabem de pasar un estiu dels millors que puc recordar, hem rigut com mai i ens hem ajudat quan ha calgut, i ens ha servit per comprobar com augmentaven per segon les situacións de telepatía


Tinc molta nostalgia Pili, et trobo a faltar, trobo a faltar viure amb tu després d’haver conviscut tots aquets dies. Se que no te sentit perquè ens seguim i seguirem veient molt sovint, però amb el comiat de les vacances i l’arrivada dels nostres aniversaris es com si una part dels dies de l’estiu també s’esfumés.

Soc una exagerada i no m’en amago, però ja fa temps que vaig apendre que viure intensament, encara que ens porti disgustos, val més la pena que passar de puntetes per la vida.
I en això tu i jo som expertes.

Hi ha coses a la meva vida que no vull que canviin mai i una de les més importants ets tu.

Felicitats.

TEM

PD: Fecilitats també de part de: El "Rosen", Romay, Federer (y la seva música), Fernandisco,"Gallinol", Jose Antonio Ramos (“la vida es una mierda”) Jovannoti, “Piñenchun”, Loquillo, el fill de la Paquita, el Pepet de l’orgue, les Porres (time), els “Morrus” y de tots els “acabados” en general del Scatergories inventado



Listening (DEDICAT): Cien gaviotas (Duncan dhu)

1 comentario:

irecire dijo...

Neniiiii!
Felicita a tu tía (q es como tu hermana) de mi parte,pero...hoy es tu día!

Y seguro que las dos os habéis comprado mil cosas que disfrutar después.
Y seguro que las disfrutareis siempre juntas.

Gracias a Pili por hacerte mejor persona, porque seguro que después de 23 años juntas, alguna cosa de ella habrás aprendido, y yo se lo agradezco...por dejarme la Sonia que tengo.

Un besazo y feliz cumple amor!!!!!!

TEM! TEM! T E M ! ! ! !